23e juni 2011

hejhejhejhej!

torsdag redan, och jag tyckte att veckan gått otroligt långsamt. kanske ändrar jag mig nu då.
haley vaknade inte förens 08.40 nån gång idag, hon kan sova rätt bra trots att hon la sig strax över 21 igår.
Skönt, jag somnade också hyfsat tidigt. men nu förtiden kan jag inte gå och lägga mig om jag har något som stör mig, och det är rätt störigt!
men men, idag kommer mamma hem, så vi har städat lite. nu ser här ut som ett hem igen!:)
inte lätt och vara två ungdomar, en hund och en bebis. allting blir så fräscht då liksom.

hade tänkt gå och byta om nu, sminka mig och borsta ut mitt korta hår!:) låter som en bra idé kan jag väl tycka.

vi kan väl höras mer sen, puss & kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0