7e juni 2011

Hejsan bloggen♥
Inte uppdaterat på länge. Och det har hänt mycket sen dess. Jag har inte haft tid och inte orkat.
Jag och Hampus har haft ett stort bråk. Som kommer att ta tid att smälta. Vi rök ihop och det gick så snet som det kunde. Vi har pratat i lugn och ro men det går inte. Men nu har det lugnat sig. Även idag hade vi ett bråk, börja med missförstånd som gick helt fel till.
Jag hade planerat att vi skulle ha en dag tillsammans alla tre, meningen var att jag skulle beställa pizza och bjuda på det, att vi skulle ut och gå en sväng med Haley. Men att vi först skulle städa i och med vi inte fick det gjort i söndags då vi hade bestämt det i och med hampus envist skulle ut.
Och jag sa det på fel sätt, och han förstod inte hela tanken när jag väl skulle rätta mig.
Så fel det kan gå asså..
Hur som helst så blir Haley 10 hela månader idag, därför ville jag bara mysa till det för oss alla.
Kan ni tänka er vår lilla Haley 10 månader? Helt otroligt vad tiden den går. Och idag började jag på en bok som är till Haley, som hon ska få när hon är äldre. Skulle börjat med det tidigare men ännu inte sent att börja med det nu.
Jag skriver om hur Haley är, och speciellt om hennes månads dagar. Hur hon fungerar, hur hennes dag idag varit tex. och vad hon tycker om och inte tycker om.
Det kan vara en rolig upplevelse för henne sen när hon blir äldre. Även bilder kommer att finnas i boken.
Hoppas att hon tycker om det!
För jag kommer göra och tycker redan om den!
Nu har Haley lagt sig, badat med sin pappa en stund. Och sen blev hon trött.
Imorgon ska vi ta och städa tillsammans, för nu har vi lovat varandra det, ännu en gång. Sen så ska vi äta middag allihopa och sen ut och hitta på något om vädret tillåter förståss.
Denna långhelgen har vi bråkat, varit på Dalby stenbrott och bara njutit av det fina vädret.
Förresten så har jag, lina och hennes kompisar besökt en nattklubb där vi träffade världens finaste Sara från BB. Fattar ni att vi lyckades träffa henne där? Vi dansade med henne och snackade med henne. Tog bilder också som jag ännu inte lagt in. Men ska försöka göra det imorgon. Hon är trevlig, väldigt trevlig faktsikt. Man kan inte tro det, men hon var inte så borta eller vad man ska säga. Hon stängde inte ut folk, utan hon var trevlig och snackade och lekte inte "känd" bara för att hon varit med i tv, så som många kan göra. När man snacka med henne så kändes det som man hade känt henne ett tag, men det har vi ju inte..
Och det coolaste är nog att hon bor i Lomma, nära oss. Jag tycker det är rätt häftigt!
Nu ska ni få bilder på stenbrottet och sen på Haley som jag tog idag!
STENBROTT, SJUKT FINT!
hon har kommit med roliga grimaser hela dagen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0