8e juni 2011

Godmiddag bloggläsare♥
Allt bra med er eller? Jag mår bättre, jag börjar inse sanningen och börjar acceptera det nu.
Dagen idag har varit ganska bra. Jag och Haley vaknade och vi mös, som alla andra morgnar. Sen så steg vi upp hon fick gröt och kräm. Sen bajsade hon en riktig brakare.. Inte mysigt!
Efter det så tog jag fram hennes leksaker som hon har användning för nu. Hon är ju en stor flicka nu.
Så hon har inte varit så social mot mig, men jag har fått saker gjort iallafall.
Sen gick vi ut, gick bort till affären, sen stack vi till lekplatsen en stund.
Första gången hon gunga och åkte rutchikana(stavas?) idag. Ja, man kan väl säga att hon var rätt nöjd.
Efter det gick vi hem, och nu sover hon sött.
Inte sovit på hela dagen så nu var det dags.
Ska väl påbörja på maten snart också. Får se!
Orkar inte egentligen men måste ju göras det med.
Hoppas ni har haft en fin dag i det fina vädret idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0