as it used to be



Ska jag vara helt ärlig?
Jag saknar att vara samlad hela familjen, det som kallas; mamma, pappa, barn!
Jag saknar det så att det sticker i mig.
Jag vill att det ska funka, men allt blev så fel.
Jag ville att vi skulle vara en liten lycklig familj, med värme och massor av kärlek.
Vi lyckades ett bra tag, men allt gick så snet.
Jag vill se oss allihopa tillsammans, se alla varje dag och se ett leende.
Jag trodde att det skulle bli enklare, att allting skulle kännas lättare. Men det är ju helt tvärtom.
Allting känns så hårt och så tungt!
Vi var tre, mamma, pappa & barn.
Nu är vi två, mamma & barn.
Det var inte såhär jag såg det i mitt huvud. Inte såhär jag ville att det skulle bli.
Haley hade inte velat ha det såhär, det vet jag om. Men vi valde att göra det såhär.

Jag saknar min familj, den jag en gång hade!


Kommentarer
Postat av: Jane

2011-06-17 @ 21:53:36
Postat av: Jane

Naw, gumman. Förhoppningsvis kommer allting att lösa sig igen. Kanske behöver ni bara lite tid ifrån varandra. Jag hoppas på ert och på Haleys bästa. De ska bara ni två, ni tre. De är bara så. Hoppas verkligen innerligt att ni löser detta <3

2011-06-17 @ 21:55:27
Postat av: caroline

Hej May. Vi var vänner när vi var små, men jag tror inte att du kommer ihåg mig. Det jag vill säga är iallafall att du bara ska kämpa på. Det viktigaste är att du och Haley mår bra och är lyckliga, så ge inte upp!

2011-06-17 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0