en dag i taget..

jag försöker att ta en dag i taget. Och det har gått bra hittills. Även fast tankarna flyr ifrån mig ibland.

Idag kom Mathilda hit på besök, vi gick ner i stan efter att jag mött upp henne, för att Haley skulle få sova. Hon har nämligen lite svårt att sova middag nu. Då hon vet om att varje gång hon ska sova middag så har hon alltid fått snacka med Hampus först. Han har ju lunch runt 12-13, så då brukar han passa på att ringa för att snacka med henne. Och det har han inte gjort nu på 2dagar. Hon har inte hört hans röst på rvå dagar, tycker själv det är dålig stil. Men vad ska jag göra? Inte min förlust!

Hur som helst somnade hon en bra stund, när vi gick tillbaka sov hon fortfarande, vi hann till och med möta upp Palle och hans bror för att käka glass och snacka innan hon vaknade!
Hon var på bra humör och fick vara med Mathilda lite. Sen var hon hos Palle innan han stack iväg för att jobba igen, och då mös hon sig till hans hals och la där. Där gick jag i sönder igen! Hur fan ska jag klara av detta? Hon behöver sin pappa, vad fan är det som är så jävla svårt att förstå?!
Jag kan säga att jag hellre hade varit utan en pappa, än att ha en pappa som inte ens kan höra av sig! TYVÄRR!
Ledsen att behöva hänga ut honom såhär, men det är han själv som väljer att göra såhär mot sin dotter. Och det krossar mig.

Hur som helst så har dagen varit bra. Jag uppskattar mina vänner, och är tacksam över att jag har de vänner jag har. Glad att jag kan räkna mina närmaste vänner på en hand! Ni är trygghet för mig!<3

Nu väntar jag på att mamma ska komma.



jag önska jag kunde göra mer för dig. jag känner mig så otillräcklig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0