Grattis till er<3

Nu har äntligen min finaste vän fått sitt efterlängtade barn. Jag har varit så pirrig och glad sedan igår då jag fick reda på att hon hade åkt in. Och nu är jag lycklig för deras skull!
Jag vet exakt hur hon känner, hur hennes kille känner. & jag vet hur mycket hon längtade efter detta! & nu äntligen var det dags, nu har hon fått sin fina prins och han är alldeles fin och alldeles perfekt!
Inte ens jag som fött barn, men jag är lycklig. Undra varför egentligen?

För att jag vet att kärleken översvämmar och allting är helt perfekt när man ligger där och får upp sitt barn på bröstet. Jag vet hur det känns, jag kommer ihåg det fortfarande. Det är en stund som jag sent kommer att glömma, jag kommer nog aldrig ens att glömma det!
När jag la där och hade så ont, men att jag höll ut för jag visste vad jag skulle få sen. Något alldeles perfekt och vackert! Det var värt väntan och smärtan!

Ärligt så var det första gången i mitt liv som jag grät glädjetårar. Aldrig någonsin i hela mitt liv har jag gjort det förr! Första gången i hela mitt och Hampus förhållande var både jag och Hampus kärleksfulla, han stod där och höll om mig, trots att jag var arg och väldigt irriterad på honom för att jag hade ont. Trots att jag skrek och slog bort honom så tog han imot det. Han stod där och verkligen ställde upp! & stötta mig ända till slutet.
När vi väl fått lilla Haley så grät vi båda två, av lycka! Kärleken tog över allt! Kärleken övervinner allt!
Jag kommer ihåg hur allting förändrades med på ett bra sätt. Det fanns ingen annan mer än vi tre.
& jag tror att det är så min fina vän och hennes kille känner just nu. att det endast är de tre som finns!
& jag tycker att de har rätt till att skita i allt annat och njuta fullt ut!
det får man lov att göra! & jag vet att de kommer bli fina föräldrar!<3 jag älskar er alla tre.


jag minns stunden du kom till världen.
bästa stunden i hela mitt liv.
jag älskar dig mer än något annat & kommer alltid att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0