hemma efter två dagar i malmö

Nu är vi hemma igen efter två roliga dagar i malmö. Hälsade på syster och hennes kille+ lille sonic.
Det var hemskt trevligt, och jag har kommit till eslöv som en ny människa. klippt mig, färgat håret och allmänt fin i håret! Tack finaste syster!

bloggen går ju uppåt, statistiken går upp hela tiden nu. vet att det är hemskt intressant att följa andras liv, speciellt när andra har hamnat i trubbel. otroligt roligt!
många lämnar spår efter sig, också kul. en del lämnar sviniga kommentarer, men vet ni vad? det rör mig absolut inte någonstans!
kul också att jag kan spåra ipnumret. Det gör det hela lite roligare!
& tack till er andra som bryr sig och verkligen peppar mig i det hela.
Jag klarar mig bra nu, trots att jag får panik så mår jag bra nu! Tack vare min fina dotter, syskon & min älskade mamma! Jag älskar er otroligt mycket!
hur som helst, så kanske kim tittar upp en runda vet inte ännu. sen imorgon får jag helt enkelt se vad som händer:) som vanligt något roligt får jag hoppas!
ni ska också få se hur mitt hår ser ut, men inte riktigt nu.

hoppas ni har haft det bra iallafall, för det har jag och haley haft.
såja, nu har jag sagt vad jag ska. hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Sari

kommentarer får man lev ame hela livet så det e bara att vänja sig;o)och skita i dem,o)Huvudsaken ni mår bra...det e det vikitga.Jag tänker så om oss oxå..vem orkar bry sig på vad andra folk snackar o bryr sig...Puss fina ni från en som gillar er och det vet ni

2011-06-21 @ 20:31:32
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Sari

tack May för din fina kommentar i mon blogg:o)))Du har förgyllt min dag....ännu en gång

2011-06-21 @ 23:18:12
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0