inget ljud

jag videobloga igår som ni säkert har sett, men det var knappt något ljud. Hörde knappt något ju!
Och nu gjorde jag en till och skulle testa. Nej, samma sak. Hör knappt något! VARFÖR?
Är det nu min motvind är igång eller?
Såja, då får vi väl helt enkelt köra på text och bilder..

Fick besök av Bum och hans kompis, trevligt!
De lekte lite med Haley och Teddy, sen så skulle jag handla cigg så de följde med mig.
Efter det så tänkte vi att vi lika bra kunde gå ner till stan en runda, då haley varit gnällig och dålig i magen hela dagen. Så kanske hon lika bra somna i vagnen. Men nix, så fel hade jag igen!
Vi gick in på Pimpas(thairestaurang), Bum jobbar tydligen där:)
Men så blev han inkallad på jobb, så nu jobbar han där. Och jag gick hem istället. Inte någon mening att vänta ju.
Men han kommer förmodligen upp hit igen efter att han jobbat klart.

Han och Haley kommer bra överens så det är rätt kul att de kan träffas och "leka".
Haleys smile mot honom idag gjorde min dag asså! Aldrig sett henne titta sådär lite sött och le så mot någon, samtidigt som hon försöker gömma sig! Nej, gisses!

Min skatt asså.. Nu är jag mega mega trött och vill helst bara slå mig ner i sängen och sova!
Men det får jag vänta med.. Har mer eller mindre sömn problem just nu asså.
Kan lägga mig 22-23 och ändå inte somna förens 2-3 på natten, och vakna igen 5, halv 6 på morgonen och sen vara pigg och somna igen vid 11 och då är ju haley ganska vaken om jag får säga mitt!
Så jag är rätt trött! Sliten med andra ord!

Nu ska jag se om jag kan göra käk till min bror! Ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0