LURAD

Jag känner mig så jävla lurad av att tro att vi hade något fint, att du älskade mig och ingen annan, att jag betyde allt för dig och att vi skulle kämpa tillsammans genom allt.
Men nu har jag fått exakt allt bekräftat, du lura mig, du tog mitt hjärta, slängde det och stack! Det är allt jag har kvar från dig nu!
Jag vill tänka på allt fint du gjort för mig, allt du gett mig, minnas att du var min hjälte när jag behövde dig som mest. Men idag känner jag bara hat!

Man brukar ju säga, "hata aldrig den du en gång älskat".
Men jag vet inte längre om jag kan hålla med om det riktigt.
Just nu känner jag bara hat.

Kan inte ens förstå att du går och hittar en ny på några dagar, en människa du känt i mindre än en vecka sammanlagt. Det låter sjukt och är sjukt! Efter 2½ år, beteer du dig såhär. Gör såhär mot din familj.
Och bruden verkar ju inte ha allt för mycket innanför pannbenet heller. Vilket är sjukt.
Hon kommer aldrig någonsin att bli en del av min dotters liv. ALDRIG!
Hon är min och min. Hon kommer endast att behöva en kvinnlig förebild och det är jag. Ingen annan!

Jag trodde faktiskt med hela mitt hjärta och med mitt förtroende för dig att du kunde tänka längre än det du gör och gjort. Men tydligen inte!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har läst din blogg i cirka en vecka nu och tycker det är hemskt det du måste uppleva, dock tror jag du kommer klara dig ur det med stoltheten och självförtroendet på topp! :) (även om det inte känns så nu...) Alla bra beslut kommer i slutändan göra att du mår bra och får ett bra liv även om det nu svider som fan.

2011-06-19 @ 15:50:02
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Sofie

tänker mycket på dig! hoppas verkligen de löser sig.. för ditt och haleys bästa!

strykekramar!

2011-06-19 @ 23:42:35
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Mandy

Det är lättare att säga att du hatar honom nu, än att erkänna att du fortfarande älskar honom!



Det är lättare att hata än att älska!

2011-06-20 @ 13:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0