mätt i magen

nu är jag mätt, skulle lägga haley på middags vila, men somnade själv också. hihi
vaknade av att hampus ringde mig, han skulle egentligen hit men han kommer att jobba över för att de ska sluta tidigare imorgon så vi ska se hur sent det blir annars tar vi det imorgon istället.
sen så skulle jag sova vidare, men fick för mig att jag var hungrig, så jag rotade i frysen. hittade köttbullar och det blev det och potatismos på det med vitlöksbröd. IKEAS vitlöksbröd är nog den godaste!

Haley fick också äta, efter maten fick hon majs i skålen och där satt hon och åt! Hon är verkligen en majsätare. Min syster gav henne majs igår som hon fick plocka själv. trodde inte hon skulle gilla det, men det gjorde hon!
så hon fick köra på plocka majs idag också. Nu är hon mätt hon med och lägger nu lite i blöjan.
Ska ta och byta på henne så fort hon är klar.

när vi satt vid matbordet så skulle jag och min bror få henne att säga mamma, det gör hon så sällan nu förtiden. säger oftast "papa". men vi gjorde ett försök och visst sa hon "papa" hela tiden bara för det.
men när vi gav upp sa hon naturligvist "mama" hela tiden. denna tösen är en riktig luring!
säger man "nej" till henne så virrar hon på huvudet. ja, tösen förstår mer och mer för varje dag som går! & jag är en stolt mamma!
Nu ska jag byta på lill skiten. så vi hörs sen!


världens finaste flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0