min blogg

tänkte mest bara säga att detta är min blogg och jag skriver exakt vad jag vill.
ingen har tvingat er att läsa. och tycker ni att det inte är lika roligt längre så kan jag inte ge er mer, ingenting är roligt. Inte just nu iallafall.
Jag skriver om det jag går igenom varje dag, det jag kämpar mig förbi just nu, thats it!
Lev med det eller så skit i att komma hit.

Kommer aldrig att ändra mig för någon annan igen! Aldrig!
Och anledning till att jag har blogg och bloggar är för att jag ska kunna skriva om det jag vill och känner för.
Inget annat, så är det faktiskt:)

Hoppas ni förstår, och tycker ni att det är drygt att jag traggar om samma sak så fine, låt bli att komma hit!:)
Enkelt va?


Kommentarer
Postat av: anonym

ÄÄÄÄH, kämpa på tjejen o koppla bort allt negativt som folk har att komma med. Du är inte värd det.

2011-06-21 @ 09:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0