MISSLYCKAS

Jag är rädd för att misslyckas. Det är & har nog varit en av mina svaga punkter sen jag varit yngre.
Jag vågade aldrig räcka upp handen för att jag var rädd för att svara fel, vågade aldrig visa upp något själv för jag var rädd för att det skulle gå fel, rädd för att träffa någon själv för att det skulle bli pinsamt, rädd för det mesta rädd för att misslyckas!

Jag vågar inte chansa och när jag gör det så är jag inställd på att jag kommer att misslyckas! Och när jag misslyckas med någonting blir jag bara mer rädd för att misslyckas, och får dålig självkänsla.
Jag vet hur det fungerar i mitt liv, jag vet hur jag tänker och mina rädslor. Jag vet om att mitt självförtroende inte är den absolut bästa. Men jag har försökt bygga upp det dag efter dag, självkänslan likadant, men med mitt misslyckande går det inte så bra! Jag är rädd för att jag ska misslyckas! Och blir det misslyckat när jag försöker bygga upp det där så kommer jag att få börja om från noll.
Jag vet om det. Ett under att jag ens vågat ge mig in i kärleken. Men som ni ser kan jag inte ta mig ut nu! & det är ett misslyckande för mig. Det får mig att känna mig så misslyckad!

Det är svårt att förklara så att ni förstår vad jag menar. Men egentligen är det inte det, utan bara svårt att skriva på rätt sätt utan att misslyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0