mys bebis!

jag blir så glad när Haley är på mys & bus humör. det finns nog inget bättre.
vi har precis legat i sängen och myst, busat och skrattat:)
Man blir verkligen lycklig av barn, jag blir iallafall och vet inte hur jag ska förklara min känsla för er som inte har barn. Men jag tror att ni fattar.
Jag har alltid tyckt om barn, men att få ett eget är något speciellt, något underbart occh alldeles vackert!

haley är den som lyser upp min dag, min värld och ger mig energi när jag är som mest slut!
ingen kan någonsin ta över hennes plats, aldrig!
jag är lyckligt lottad som fick en sån fin dotter.



vi är två stolta och lyckliga föräldrar som fick en sådan fin dotter.
& det kan ingen ta ifrån oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0