respekt.

Vissa människor har ingen respekt alls asså. Ändrade min relationstatus igår kväll, då har hampus kusin skrivit
"underbart, äntligen kan hampus bli hampus igen, sweet!"
Jag menar lite respekt får man väl ändå ha! Trots att jag vet att den släkten är väldigt respektlös så borde man iallafall kunna ha lite respekt! Visst om den männsikan har ett dåligt liv själv och inte riktigt lyckas med det han ska, men han kan fan visa lite respekt. Så himla svårt är det inte!
Men att man vill och att man inte kan, det är två helt olika saker!

Hur som helst, visst har Hampus blivit annorlunda sedan vi blev tillsammans, men det har vi nog båda. Vi har ju förändrats med tiden. Men Hampus har fortfarande velat träffa sina vänner och har inte uteslutat dem bara för att vi varit tillsammans! Men sen att vi fått barn och allt blivit mer tajt och svårare, det är ju en annan sak..

Jag tycker att människor borde ha mer respekt, visa mer av den biten! För det är inte normalt att inte kunna visa respekt vid sådan hära lägen! Och det trodde jag att alla förstod. inte hade jag suttit och hurrat för någon om dem gjort slut eller om något hade hänt, aldrig!
Jag trodde inte människor gjorde det heller. Men så fel man kan ha. Visst vet jag om att alla människor inte vet vad respekt är, visst vet jag att alla inte visar respekt! Men åtminstone lite kan man faktiskt göra.. Eller? Är det bara jag som tycker det?
Jag tycker att man mer eller mindre ska ha respekt i allt, i förhållandet, vänskapen, ja allt!
Har man inte respekt för varandra i förhållandet, så går det inte heller. Se hur det blev på oss, respekten försvann och så gjorde vi med! Ingens fel, men ibland bara försvinner den sådär!
Och det leder till att förhållandet brakar och man glider isär  varandra!

Så visa respekt för varandra, om ni vill få respekt tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0