SÖNDAG

Sjukt tråkig söndag, tur att Jane svängde in om och gjorde det lite bättre iallafall. Vi snacka och sånt. Sen stack vi ner till stan och mötte Macki, han ville ha en cigg, så det fick han också.
Sen vidare till ICA för att handla till maten vi skulle ha nu ikväll. Blev spagetti köttfärsås. Första gången jag lagar mat på otroligt länge, och första gången på några dagar jag vill & är sugen på mat.

Nu sitter jag här, halv död idag igen. Jag blir alltid så trött vid den här tiden. Men sen när Haley lagt sig är jag pigg! Vad är det egentligen?

Imorgon får jag pengar, och då ska jag färga mitt hår.
Vill förändra mig så man inte sitter fast i en svacka hela tiden. Så man kan komma ifrån det och glömma!
Det lärde min syster mig! Ibland vet jag inget bättre än att ha en fin syster<3

Idag har jag mått både bra och dåligt. Men det är ju faktiskt inte mer än rätt.
Ibland behöver man bara lugna nerverna och inte tänka på något. Trots att man tänker hela tiden så ska man försöka inte tänka på något som gör en upprörd.

Jag har bestämmt mig att jag ska bli den jag en gång var, och jag vet att den människan finns någonstans här inne i mig. Jag ska inte ta åt mig av saker, en heller inte få anfall för att någon säger/gör något dumt mot mig.
Jag vet att det inte rör mig i ryggen egentligen, men det är så svårt att låta bli att bli förbannad!
Jag ska iallafall börja ta åt mig av det bra och skita i det dåliga!
Så är det!
Nu ska ni få bilder!


när jag var på ica passade jag på att köpa
Marabou sensation strawberry cheesecake & den var otroligt god!

jane gjorde en inbakad fläta på mig :)

en bild sen igår!

jag & haley igår!

finaste<3

jag älskar dig mest av allt! du är det enda jag behöver för att må bra!

igår fick morbror nick syn på den här tösen.
& då hade hon öppnat gaderobsdörrarna själv och dragit ut en korg och hoppat upp på den.
Smart unge? men sen när hon skulle ner, så var det allt svårare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0