Ursäkta!

Hejsan bloggen. ursäkta min dåliga uppdatering här!
Ibland suger jag verkligen på att blogga. men ska skärpa mig.

i fredags var det midsommar, firades inte med något speciellt. vi hade planerat att dra till tvedöra och vara där med vänner. men allting blev ju ganska ändrat när allt hände.
men hur som helst, så hade jag trevligt med mamma, bror & haley+ mammas kompisar.
började med att hampus kom in runt 13. träffa haley, och även hann vi snacka. skönt att träffa honom, och snacka med honom. jag visste att jag hade saknar honom, men när han väl var här så insåg jag verkligen att saknaden var enorm.

vi snacka iallafall och kom överens. och vi får se vad som händer. kanske går det, kanske inte. men nu har vi iallafall snackat.

nu ska jag umgås med jane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0