"when i look at you"

Nu har jag lagt Haley, nu sussar hon gott. Jag som var trött har helt plötsligt blivit sådär äckligt pigg.
Varför är det alltid så? Jag väntade bara på att Haley skulle somna, sen så skulle jag lägga mig. Och nu har Haley sovit i 2 timmar snart och jag är mer eller mindre pigg.

vet ni vad?
-idag har jag känt mig behövd. känt mig trygg och stabil.
visst har jag varit lite förbannad. men det är inte så konstigt när en vuxen människa tro sig "veta" allt.
hade jag inte tagit reda på det hade jag inte sagt det!? eller?
bara för att du läser en sak betyder det inte att det är så! du kan väl inte fråga en sida eller text du läser något? eller? visst att det som skrivs där stämmer, men har du frågat hur det blir när man inte hört av sig till sin dotter på 2 dagar? överhuvudtaget? att du måste säga till honom att ta ansvaret att ringa eller höra av sig? tycker du inte att det låter lite oansvarigt! frågar du mig tycker jag det! och det tyckte dom jag snacka med också.
jag förbjuder ingen, utan skyddar min dotter. hon behöver bli stabil igen! ursäkta mig att jag finns där och försöker ta mitt ansvar!
till skillnad från vissa andra. börja ta ansvar och sluta ljuga för människor, verkar inte det vara rätt lämpligt nu vid den här åldern?
blir så trött på människor som tror sig "veta" allt. genom att läsa på internet, eller i någon bok eller vad fan som helst! ta reda på fakta och säg precis som det är, så får ni svar precis som det är också!

hänger inte ut någon på bloggen, inte nämnt namn eller något. velat ta det med personen, men den svara inte eller något. ring och skickat sms, men inget svar! så därför hoppas jag innerligt att du läser och försök inte skydda någon. jag vet att ni är en och samma familj, men ge fan att skydda någon som inte har förstånd nog att ta ansvar!

lätt för andra att säga något, men man kan inte säga något förens man gått igenom det själv! så säg inte att ni förstår när ni inte gör det! det låter bara dumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0