21a mars 2011

Godmorgon bloggen!♥
Ni tycker säkert att det är konstigt att jag är uppe nu och bloggar. Men så är det faktiskt. Jag har kommit tillbaka till verkligeheten och Hampus med. Hampus har stuckit till en kurs nu som han kommer att gå på hela dagen. Så idag är jag hemma med lillan. Lite tråkigt men sant!
Anledningen till att vi vaknar så tidigt är för att Haley äntligen har förstått vad rutiner innebär.
Hon lägger sig tidigt så att vi får lite tid själv på kvällen, hon sover hela natten sen vaknar hon vid 7 på morgonen och vill inget mer än att leka. Så vi stiger upp då och hon får lite gröt, men idag fick hon lite DINO yoghurt och banan också. Nu måste jag tyvärr redan avsluta. Haley börjar bli lite gnällig nu, tror hon är trött redan. Höllt på att somna i min famn precis. Men jag skriver mer idag! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0