22a mars 2011

Godmiddag på er!♥
Jag har inte precis vaknat. Vaknade imorse när Hampus stack till årsmötet men somna om till nästan 10. Haley med förstås. Jag var så trött och hade så ont i hela skallen imorse asså. Ville inte att Hampus skulle lämna Haley med mig asså. Men det gjorde han, inte hans fel! Som tur var så somnade lillan om, skönt!
Hon vaknade med bra humör, vilket gjorde att jag också blev på bra humör. Det är ju så det ska vara, eller hur?
Vi gick upp, men Haley ville inte krypa efter mig. Utan hon ville vara i sovrummet lite till och leka med sina gosedjur och det fick hon, så jag fick göra klart allt jag skulle inne på toan. Rätt skönt faktiskt.
Men sen kröp hon ut till mig och vi gick in till köket, jag kokade upp vatten fixade gröt åt henne, sen när hon var klar tog jag tag i disken och plockade undan i vardagsrummet och sen så fixade jag en halv tacos åt mig själv. Blev över sen igår, Hampus och Andy åt ju det. Gott var det, men det tog mig fan mer än en timma att äta upp det! Det är inte lika lätt att äta nu när Haley kan krypa och speciellt inte när hon vet vad som är mat och inte!
Hon vill ha allt jag stoppar in i min mun asså.. Rätt jobbigt! Och jag som tyckte att det var jobbigt att 'ta när hon var mindre. Jag ångrar mig!
Men nu har jag ätit upp, borstat mitt hår, sminkat mig lite, och sitter och äter vindruvor nu.
Jag har gått ner 3kg, rätt så chockad är jag! Kan nog bero på att jag börjat bajsa.. Bajsa inte när jag var i Thailand. Hur konstigt det än låter, men jag kan inte bajsa när jag är där nere, dels för deras toaletter och att det sprutar sig med vatten när det skiter. Jag kan inte sånt! Så därför kan jag inte skita heller. Och folk säger men man måste bajsa, det går inte att hålla sig! Jo, det går att hålla sig och man behöver inte bajsa! Om ingen annan kan hålla sig så länge som mig så är det ju fan coolt för jag kan!
Hur som helst, nu ska jag faktiskt ta och städa toaletten lite. Så vi hörs sen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0