jag är lycklig .

Denna bilden gör mig så jäkla lycklig! Jag älskar denna bilden.
Den är tagen idag, och jag upptäckte att hon log när Hampus bläddrade genom bilderna.
Vilken underbar känsla det är. Hon ler och är super glad!
Vet ni vad? -Jag älskar att vara mamma! Jag älskar det jag har, jag älskar det jag gör. Det är min hobby.
Att få veta att det faktiskt finns en människa som är i stort behov av mig är något underbart. Att få veta att hon behöver mig mest hela tiden är fantastiskt. Att veta att hon är min gör mig lycklig!
Inte visste jag att det skulle finnas en sådan här känsla. Fan asså! Jag känner lycka mest hela tiden!
Speciellt när jag tittar på bilden! Hon är fucking amazing!
Hon är fin, vacker, underbar, söt, snygg, sexig, ja fan vet allt!
Men det bästa av allt är att hon är min!
jag älskar min prinsessa mest av allt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan en bäbis vara sexig :S. men söt är den :)

2011-03-23 @ 17:30:46
Postat av: Anonym

hur kan en bäbis vara sexig :S. men söt är den :)

2011-03-23 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0