kan inte sova..

..eller jo egentligen kan jag nog sova. Men jag och Hampus har precis grälat lite så jag ligger ute i soffan med täcket och min kudde och har datorn i knäet. Vilket ni kanske redan förstod!
Den sista tiden har mycket förändrats. Både han och jag! Inte hans fel och inte bara mitt fel. Så är det väl när man har barn. Ingenting är som förr. Men det finns en sak jag inte tål. Och det är när någon försöker styra över mig.
Att någon försöker leka "dominant" finns inte för mig! Jag själv bestämmer över mig själv och vad jag väljer och det dära ni vet. Aldrig har någon i hela mitt liv styrt över mig eller bestämt över mig! Inte ens min mamma!
Visst sa hon när jag var 15 bast att jag inte fick gå på den festen eller den.. Men sen om jag har gjort det ändå eller inte, det har jag avgjort helt själv.. Därför tål jag inte folk som försöker "bestämma". Jag stör mig till och med på sånt folk helt ärligt! Därför blev jag lite lack på Hampus nu när han försökte tvinga mig till att sova. Och sen när jag fick ut till datorn tar han datorn ifrån mig?! Då började jag helt seriöst undra asså. Jag tycker inte att man är mänsklig om man gör så!
Men jag kan ju ha helt fel, vad vet jag!

Hur som helst sitter inne på FB och snackar med Denise och en gammal vän från skurup. Så trevligt att folk man tror har glömt en fortfarande minns och kan höra av sig! Inte ens folk i närheten hör av sig för fan!
Aja, nu ska jag snacka vidare. Vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0