Korv m. kokta grönsaker

Nu ska jag ställa mig i köket och steka korv och koka grönsaker till det.. Hampus verkar inte så pepp på mitt fina schema men han ändrar sig säkert!
Så nu ska jag ut i köket och ställa mig och laga mat! Fattar ni hur jäkla vrål hungrig jag är asså?
Jag är helt slut i kroppen efter en dag jag inte fått äta som jag velat, äta det jag velat osv..
Hapus tycker inte jag ska gå på denna jävla dieten. Det tycker inte jag heller egentligen.. Men jag måste ge allt för en fin kropp!
Han tyckte det var hemskt att komma hem och se mig typ halv död! Jag håller med honom.. Faktiskt!
Men vem tror inte att jag kommer att klara detta?



Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :)<3

2011-03-31 @ 21:58:53
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0