kyckling.

Nu har vi precis ätit mat, eller ja, för ett litet tag sedan. Det blev 3 olika sorters kyckling, hot wings, vanliga kycklingklubor och chicken bits med ris, sås och kokade grönsaker. Det var väldigt gott! Men jag kunde som vanligt inte äta så mycket, trots att jag inte ätit något på hela dagen.
Nu väntar jag på att börja baka, Lina och Mela ska hit, så Lina ska hjälpa mig att baka antar jag! Blir muffins, cupcakes idag igen! Får se om jag kan slå till med något extra men det tror jag inte då jag inte orkar tror jag.. Ni fick aldrig se bilderna på mina cupcakes jag gjorde i söndags, men där är några få kvar som jag kan visa er, och så kan jag ta en ny bild på de nya cupcakesen!
Sen tänkte jag också visa er bilder på dagens outfit! Men det får bli senare.
För just nu skriker Haley och hampus stack precis iväg för att lämna tvätten till pia som så snällt hjälper oss med det. Det har vi henne att tacka för!
På tal om annat så är det fotboll ikväll och det ska jag se på! Sverige mot Moldavien!
Jag är taggad och har paxat tven. Hampus tycker mindre om det, men han får acceptera att han har en tjej som tycker om fotboll och får ge med sig ibland..(:
Aja, nu ska jag inte sitta här. Ska fixa disken nu. Så vi hörs sen!
måste bara säga att jag saknar dessa underbara munkarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0