12e maj 2011

Godmiddag kära bloggläsare!♥
Idag känner jag mig frisk och fräsch. Inte ofta man gör det när man bara går hemma.
Men idag var jag ovanligt pigg och glad. Har till och med sminkat mig och ska ta bilder sen till den nya headern. Vill ändra det lite nu. Och i och med jag laddat ner nya penslar känns det mycket roligare. Men jag vet inte hur jag vill ha min nya header. Men det ska jag väl komma på så snart som möjligt.
Min bror är här så vi har faktiskt ätit frukost ihopa. Första gången jag ätit frukost nu på typ 2 veckor. Känns väl bra!
Måste säga att Haley är ju en jäkel på att äta mackor. Det går verkligen undan.
Sen innan imorse när jag skuelle duka fram frukosten så hade jag gett Teddy ballerina kex, men vet ni vad? Då har Teddy gått och delat med sig till Haley. Så när min bror ska ta Haley in till köket hoppar han av oro och trodde att det var bajs! Och det trodde jag med. SHIIT hör jag bara hon skrika. Sen när jag luktade var det ren ballerina. Och då hade han varit snäll och delat med sig till Haley. Kära bebisar!
Ni ska få en bild sen, men inte ännu. Då jag inte ens fört över bilderna.
Så tills dess ska jag titta på One tree hill, och sen ska ni få bilderna!♥

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-05-12 @ 18:23:06
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0