15e maj 2011

Det närmar sig med stormseg! Om mindre än två veckor fyller jag 18! Det känns ju ganska bra. Och jag har lite planer. Fyller år på en torsdag så det är ju inte direkt något att hurra för, men sen är det fredag dagen efter, och då är det party all night!
Det kommer ändå att kännas rätt bra. Att fylla 18 även fast det inte är något speciellt. Men jag blir ändå självstädnig på riktigt. Jag har varit det i över 1år nu, men det är nu det faktiskt gäller.
Nog snackat om det, vaknade rätt sent idag, men gud vad jag var död efter det ändå. Inte alls nice kanske. Haley kom in och klättrade på mig och började med ma-ma. Hon är för kär!
Sen kommer Hampus in och ska gossa och Haley har en tendens att bli lite arg och kanske svartsjuk. Så fort jag och Hampus kramas så skriker hon och kommer snabbt fram till oss och ska börja slå bort en av oss. Hon slår visserligen inte hårt eller så, men typ viftar då! Och släpper vi inte då blir hon riktigt ilsken på oss. Men hon är rätt söt när hon är ilsken. Nu sover lillfisen och hampus och min bror sitter och spelar.
Jag tittar på One tree hill och älskar det!
Så nu ska jag glo vidare, så vi hörs sen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0