16e maj 2011

Hejdär bloggläsare!♥
Kul att jag bloggar såhär sent, men jag har suttit och tittat på One tree hill och bara umgåts med Haley.
Och nu har jag sprungit runt och plockat undan och dammat av överallt, deussutom vattnat blommorna samtidigt som jag gnällt över att ingen hjälper till här hemma. Kanske lite svårt när vi är 2 som bor här och den ena inte ens förstår något och inte kan hjälpa till. Och den andra jobbar och jag stressar ihjäl mig totalt.
Jag måste skicka in mitt antagningssökan till eslöv idag, det är ett måste!
Sen vill jag ha ett jobb så snart som möjligt. Sen så måste jag verkligen skaffa körkort snart. Hampus tog fram böckerna till mig. Och jag ville inte ens öppna en enda bok. Fan så mycket man måste läsa! Och jag som aldrig i mitt liv läst klart en enda bok. Detta är en utamning, verkligen!
Måste även söka in Haley till ett dagis, och det är fan snart! Jag blir så stressad av tanken och vill helst stoppa tiden här och nu. Men saker måste göras och det är så verkligheten är!
Hur som helst, ska iväg till mamma sen så fort Hampus slutat. Är bjudna på mat idag. Alltid trevligt!
Men nu ska jag faktiskt fixa mina naglar, så vi får höras senare!♥
såhär beskriver jag mitt allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0