18ÅR!!!!!!!

NU, DET ÄR NU DET ÄR ÖS!
Jag är 18 nu, och det känns så stekigt! Äntligen kan jag följa med alla andra ut, äntligen är jag myndig till mig själv, äntligen är jag ett steg nämre vuxenvärlden. Okey, det sistnämnda är jag iför sig redan. Men det känns så sjukligt bra faktiskt! Jag har längtat så, och 17 är nock det segaste och mest tråkigaste året någonsin!
Så nu är jag på det igen, jag ska fira detta med en natt i sängen med corre och hampus & haley. Mysigt!
Och på fb öser det in gratulationer. TACK SÅ HEMSKT MYCKET♥
Jag ser fram imot dagen!♥
en bild från när jag var gravid!
en bild från tiden jag var small.
ha en bra dag alla, för det ska jag ha♥

Kommentarer
Postat av: ellen ~

grattis :D

2011-05-28 @ 02:50:48
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0