19e maj 2011

Goddagens!♥
Exakt en vecka tills jag fyller år idag. Känns lagom skönt och känns så bra! Då är jag myndig, myndig på riktigt!
För vet ni hur sjukt det känns när jag kan öpnna bankkonton till Haley, skriva under viktiga papper till henne, men när det är mina egna så måste min mamma vara med:) Haha, jag börjar skratta lite inombords när jag tänker på det! Men så är det, bara för att man har barn i tidig ålder betyder ju inte det att man blir myndig för livet:)
Hur som helst, så har jag kört en snabbrunda med dammsugaren. Jag gör nog der var eller varannan dag! Men fan skiten hinner ikapp mig, den vinner! Jag får ju aldrig något slut med denna jävla dammsugaren!
Och min lilla tös kröp snabbt in i sovrummet och satte sig vid dörren och såg helt förtvivlad ut. Hon är rädd för dammsugaren, tydligen mycket räddare än jag trodde.
Men nu kör hon race med sin gå stol! Jäklar, hon är grym! Inte bara på att racea med gåstolen utan att stå upp själv utan stöd! Din jävel, hon är riktigt grym! Och jag skojar inte. Jag och Hampus har gjort ett bra jobb asså;)
En stolt morsa har vi här iallafall!♥

Nej, nu ska jag titta vidare på oth!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0