1a maj 2011

Shit vad seg man är idag! Inte för att man är bakfull, utan för att man hållt igång hela helgen. Sen fredags morse!
Jag har faktiskt inte druckit alls mycket för att vi har haft Haley hemma. Eller ja, ingen har väl druckit sådär "jätte" mycket egentligen. Vi har druckit med måtta, grillat, snackat, kört spel, dansat och bara umgåts! Hur mysigt som helst. Det behöver inte bli vildare än så..
Valborg spenderades här uppe med fina vänner!♥
Det var hur mysigt som helst, även fast det slutade mindre mysigt! Men så kan det gå..
Hur som helst så ska dagen idag vara en lugn dag, kanske hitta på något eller kanske ut och käka med min lilla familj! Kanske kan vi städa? -Ja, vi får helt enkelt se!
En sak som jag sett mycket i kommentarsfälten är att jag inte videobloggat på länge! Och jag håller med er. Det är sant. Jag har inte videobloggat på super länge, så jag kommer att videoblogga under dagen, håll utkik.
Imorgon är det en ny vecka igen, gud vad dagarna går snabbt. Var tar dom vägen?!
Hur som helst ska jag iallafall ringa några samtal imorgon, ang. skola så att de kan hjälpa mig att söka in! Försökt ringa hur många gånger som helst, men nejdå! Ingen kan fan hjälpa mig och jag spasma på det. Sista dagen är den 6e maj. Och jag måste fan hinna! Annars är det kört!
JAJA, nu ska jag umgås med min fina dotter♥ & vara social mot Ponne som precis vaknat!
PUSS♥
min fina dotter♥
en bild på mig från förra veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0