2 timmar & 45 minuter

Nu är det inte långt kvar! Snart så blir jag 18 hela år!
Gissa om jag är glad och helt överspeedad.
Idag var vi på Nova och handlade lite till mig. Presenter och sånt.
Hampe sa att han såg en dator för 3000kr, som var bra för att ha som bloggdator, så han ville lägga ihopa en sådan till mig med andra. Men jag vet inte riktigt! Men han tycker det är bra pris för en sådan dator. Vet ni varför han envisas? Jo, för att han ska ha denna datorn för sig själv! Haha.
Han är allt smart iallafall. Men jag vet inte, jag vill hellre spara pengarna jag får till typ en resa, kläder, tattuering, kanske kanske en dator eller körkortet.
Corre sov här inatt och hon ska göra det inatt igen. KUL att få vara med mina babes när tolvslaget slår!
Och jag älskar när vi sover 3 i sängen, då är det så mysigt!♥
Nu glor vi BB, och röker vattenpipa. & äter choklad!
Ska nock färga mitt hår också, har gjort de en omgång, men det blev rött!? Inget jag vill visa.
Ni får se resultatet imorgon istället.
Förresten så köpte jag ett par leggins, en mjukisdräckt, hårfärg, eyelinerpenna, en bh, och haley fick ett par skit fräcka skor som jag ska visa imorgon :)
Nu ska vi glo vidare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0