24e maj 2011

Hejhejhejhej&hej!♥
Hampus hemkommen nu, tur. För idag är det kulturkalaset och dit ska vi. Linda Bentzing kommer dit och någon från melodifestivalen, ni vet han som sjöng Oh my god? The moniker heter han nock!
Så ska göra vid mig nu och sen köra iväg. Haleys första kulturkalas! Tråkigt bara att det regnar så in i bomben, men ska väl gå ändå.
Tittat på One tree hill hela dagen idag, och de senaste avsnitten är bra. Jag förstår inte hur man kan bli så tagen av en serie. Men denna serien har tagit mig med storm. Jag har plötsligt drömmar, drömmar som jag aldrig tänkt på förr. Jag vill ha ett eget företag, något som är mitt eget. Något som jag kan styra och ta hand om.
Jag vill ha ett företag som ung, jag vill vara framgångsrik redan i ung ålder. Men jag vill samtidigt lära mig att jobba! Hur det är att slita och komma på benen.
Nej, nu ska jag göra i ordning och så ska vi sticka!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0