26e maj 2011

Hejsan bloggen!♥
Hoppas att ni förstår varför jag inte bloggat idag. Jag har bara njutit av min dag. Har inte fått något sådär speciellt, men det jag fick är jag så glad över! Fick en våffeltång av Hampus&Haley, sen så ska han+ andra(om jag vill) lägga ihop till en dator till mig. Men endast om jag vill. Och jag är inte säker ännu.
Sen så har jag fått en hel påse med nuddlar av min käre bror, jag älskar mina nuddlar!
Och av mamma återstår fortfarande, det skulle jag få senare! Så jag är ännu nyfiken och vill helst bara veta vad det är! Men men, det får vänta!
& sen har jag fått massvis med gratulationer! TACK, ni är bäst♥
Imorse när jag snackade med mamma så bestämmde vi oss för att äta hos mamma istället. Mamma lagade maten till oss och jag fick bestämma maten, och såklart valde jag skinkfrestelse! Så jäkla gott!;)
Sen hade mamma gjort en superduper fin tårta till mig! Kommer visa bild sen.
Corre var också med, och det var super mysigt.
Sen stack vi hem men först in om coop för att köpa hårfärg till mig. Nu är det krig!
Mitt hår är kaos! ORANGE OCH FULT!
Så just nu sitter jag med ett gäng hårfärg i håret.. Och jag vinner nock inte denna gången heller. Har nog köpt hårfärg för typ 500kr snart!! Inte bra om det inte blir bra asså.
Nu måste jag titta vidare på BB, det är roligt nu(:
Hörs senare♥

Kommentarer
Postat av: annelie:-D

kan inte du lägga ut dagens outfit?? som du gjorde innan??

2011-05-27 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0