27e maj 2011

God kväll bloggen♥

Allt bra med er? med mig är det bra.
Varit igång hela dagen. Köpt present och sånt till mig själv för de pengar jag fick. Ska fota allt imorgon. Och även lägga in bilder sen igår.
Jag blev mycket nöjd. meningen var att jag skulle få en dator men den var inte bra och slut på lager. Så jag väntar med att köpa en dator tills där kommer en bra:)
Min mamma och min bror har också varit med. & påvägen hem så hände en mycket tråkig sak, hampus fick böter för fortkörning! SÅ ÄCKLIGA POLISER!
Aja, han skulle ha det. Man säger till honom gång på gång, men aldrig lyssnar han. Men denna bötern kanske gav honom en ljusare blick!
Nu sitter vi hemma och glor. Lina är här med, prövat mina kläder! asssnyyyygga!♥

Kommentarer
Postat av: sanna

när ska du lägga ut bilderna på kläderna du köpt??

2011-05-29 @ 17:01:32
Postat av: Anonym

när ska du lägga ut bilderna på kläderna du köpt??

2011-05-29 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0