2a maj 2011

Hejsan bloggläsare♥
Nu är vi två dagar in på maj månad. Otroligt vad tiden går snabbt!
Idag har vi inte gjort allt för mycket. Hampus har varit hemma och mått skit. Toaletten är hans bästavän idag. Och jag kommer på andra plats.
Ponne sov här inatt och är fortfarande kvar. Andy kom också hit på besök i eftermiddags och vi har spelat kort och haft allmänt trevligt. Jag lagade kycklingtacos idag(ponnes idé), och det var gott. Ponne hjälpte faktiskt till i köket idag, blev väldigt förvånad. Men han kan verkligen om han vill..
Haley fick också smaka tacosen, och hon gillade det nog. Men brödet var mer intressant för henne. Och majsen då förstås. Imorgon kör jag nog på köttfärsås och spaghetti.
Om vi nu ens äter hemma. Får se! Ska till mamma en runda också, så kanske blir det käk där. Får iför sig se först då vi ska lämna Ponne och storhandla.. Och sen beror allt på hur Hampus mår. Just nu är han borta från kräkandet, men det kommer lite till och från. Vet inte om han tänkt att jobba imorgon eller inte. Men jag skulle nog inte jobba om jag var i hans skick. Men ja, han är den enda som kan avgöra detta.
Nu har iallafall Haley gått och lagt sig och kommer sova för natten. Och Ponne och Hampus gör något tror jag. Andy stack precis för han skulle hem. Och jag väntar på BB.
Just nu tittar jag på En unge i minuten, handlar om förlossningar, super skön känlsa får jag av det. Blir helt gråtfärdig. Jag längtar tillbaka, det var en underbar tid att föda. Jag saknar det!♥
Jag längtar redan efter mitt nästa barn, redan efter min andra förlossning, redan efter att få ligga där och ha ont men att jag ligger där och håller ut! Längtar efter att få uppleva den sköna och den maktfulla känlsan igen, att man får något så fruktansvärt fint och vackert!♥
Haley kommer alltid att vara vacker för mig, oavsett vad! Jag kommer alltid att finnas för henne.
Även fast jag kommer få ett barn till så kommer Haley betyde exakt lika mycket för mig. Hon kommer alltid ha sin plats kvar! Det är mitt älskade barn.
Det är den bästa oplanerade grej som hänt mig! Jag hade aldrig kunnat få det bättre.
Jag hade aldrig velat göra något annorlunda! ALDRIG!
Nej, nu ska jag titta klart och sen vänta in BB!
en gammal bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0