3 DAGAR KVAR!

Hejhopp bloggläsare!♥
Jag vet att jag suger på att blogga, men det får man väl vara ibland? Huvudsaken är ju att jag lever & uppdaterar lite då och då! Eller?
Hur som helst har vi varit på vägarna idag hämtat tv till min bror, sängar till mamma och haft en sån jävla otur! Otroligt. Nycklen till släpet knäcktes, nycklarna till mammas lägenhet innelåsta! Hemskt!
Men det löste sig tillslut, och påvägen hem hämtade vi upp Lina och hon gick alldeles precis! Trevligt med sällskap faktiskt. Vet ni vad? Om 3 dagar blir jag 18. Myndig och stor tjej! Okej, inte större än vad jag redan är. Men det ska kännas så bra att kunna skriva under sina egna papper och inte bara Haleys! HAHA(:
Imorgon är det kulturkalaset, vilket innebär att vi ska stå där och glo på artister och andra talanger som är duktiga. Haleys första kulturkalaset! Ska bli se hur hon reagerar!;)
Hon älskar ju att dansa till musik!
Ska bli roligt, så ska ta med kameran imorgon så det blir bildbomb här på min blogg!
Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Så ni får sova gott när det blir er tur!♥
bild från thailands tivoli♥ jag saknar det.
min skatt♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: tack så mycket :) vilket lustigt sammanträffande ;)

2011-05-24 @ 09:25:23
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0