30e maj 2011

Tjenare bloggen♥
Allt bra med er eller? Jag mår som en prinsessa, eller ja, typ iallafall.
Sitter och äter makaroner och kötbullar och lite falukorv. Är så jäkla hungrig. Haley där imot är mindre hungrig så hon har fått käka ballerina kex och ser ut som skit i hela huvudet. Så kladdig som hon är så kan man nästan misstolka vad hon ätit.
Hur som helst så sitter jag och kollar på One tree hill, medans Haley leker runt och kladdar ner allt, förresten så är hon en jäkel på att stå utan stöd nu! En grym tjej det där.
Väntar på att Hampus ska komma hem, han ringde för 20 minuter sen och sa att de skulle sluta om ungefär en timmes tid. Så typ 18 eller 18.30 är de väl hemma igen.
Direkt när han kommer hem så ska vi faktiskt in till Eslöv, mamma bjuder på mat idag.
Thaimat blir det, varför tröttnar man aldrig på mammas thaimat?
Nu ska jag torka upp efter min unge och sen ska jag titta vidare på film. Vi hörs, puss♥
sådär ljust är mitt hår nu. pissgult och typ orange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0