5e maj 2011

Tjatja bloggen♥
Allt bra med er? Själv så lever jag, dock blivit förkyld igen. Denna jävla förkylning asså! Tror det är något fel på mig seriöst. Varit förkyld tätt in tät nu sen vi kom hem från Thailand.
Hur som helst, inte gjort allt för mycket idag. Vaknade lekte med Haley lite, sen så började jag sortera tvätten som Pia tvättat åt oss. Så nu är det på sina platser. Haley fick på sig nya kläder, sen gick vi ut till köket och hon fick kräm. Sen plockade jag undan från vardagsrummet, köksbordet och sånt. Och försökt äta spaghettin sen igår.. Men jag kan inte äta. Vet inte varför. Idag är sådan dag jag är deppig, och är på dåligt humör. Så fort jag ser allt stökigt så gnäller jag och bölar. Det är så jävla bull. Vi har inte haft det riktigt rent sen vi kom hem från Thailand. Pia städade från tak till golv när vi var iväg och här var så fint och luktade så gott. Och vi ville föröska ha det så.. Men katten sket och kissa överallt och då palla jag inte trycket. Nu har vi iförsig inte katten. Men det är inte kul att städa när det ändå aldrig uppskattas! Så ja, men jag får väl ta tag i det för ingen annan gör ju det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0