BB & CHIPS

Sitter här och tittar på BB. Men det är inte bra där. Chips gör sällskap också(: Riktigt mummsigt!
Lillan sover nu, har varit hos mamma en sväng, och det var trevligt även fast vi inte var där så jätte länge.
Hur som helst, dagen har varit typ seg och ubertråkig! GUUUUD!
Skitsamma, imorgon är det redan FREDAG! Jag ropar av glädje, äntligen. Veckorna går så snabbt. Och imorgon är det sista dagen för mig att bekräfta och söka in till gymnasiet i Torsås. Jag tror jag läser distans ändå. Även fast jag vill gå hantverk och vill hålla på med styling och allt det där så tror jag att distans är det bästa. Då kan jag jobba samtidigt som jag går läser.. & jag måste verkligen ha ett jobb, annars så kan vi inte flytta och då kommer vi få det jobbigare när jag väl inte får mamma pening och inte får pengar från mammas sida.. Om 21 dagar blir jag 18år och då är inte mamma skyldig mig de pengar jag fått nu i över 1år. Inte mycket pengar som saknas, men det är ändå det som fått oss att kunna röra oss så gott som vi velat.
Aja, nog snackat. Nu ska jag kolla BB!♥
JAG BARA ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET!♥



Kommentarer
Postat av: Denise

ni är bara så fina!<3

2011-05-09 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0