Drömmar

Alla har vi visst drömmar, men alla har vi olika drömmar. Och det är ju så det ska vara, hade alla gått runt med samma drömmar hade alla slutat på samma ställe.
Jag har också drömmar, flera om jag ska vara ärlig.
Jag drömmer varje dag, om att bland annat få bra jobb, ha ett fint hus med en underbar familj, en varm men kär familj, det är liksom det jag vill leva med!
Sen har jag andra drömmar, om att tex. resa till olika länder, njuta av livet och framförallt få se världen med egna ögon. Sen har jag även drömmar om att få flytta tillbaka till mitt hemland, där jag har alla mina nära och kära. Där jag liksom har de som betyder allra mest för mig. Jag har levt i Sverige länge tills dess att jag kanske flyttar ner, därför vill jag också tillbringa tid där nere. Jag vill dela mitt liv, jag vill inte ångra något när ajg är gamal. Jag vill göra det jag vill, och ingenting ska få hindra mig!
Känner inte ni också att ni vill nå era drömmar, och att ni aldrig kommer att låta något hindra er till det?
Vill ni inte också se världen med egna ögon, inte bilder och höra det andra berättar. Utan se det själv?
Jag vet dock inte hur många av mina drömmer jag kommer att få uppfylla eller nå. Men jag ska oavsett vad som händer flytta ner till Thailand, när jag har sparat ihop pengar och allt har fallit på plats.
Det är liksom där jag hör hemma. Jag är stolt över att jag är från just Thailand, det är ett vackert och fint land. Ett land med glada miner, ett land som ger mig frihet, ett land där jag har människor som bryr sig om mig och verkligen vill mig väl! Så oavsett motgångarna kommer jag att kämpa för att kunna nå dit!♥

Vad har ni för drömmar? Kul att dela med sig ibland!


jag & min lilla tös i thailand-11

absolut den bästa släkt man kan ha!
Finaste människorna i världen.
Jag älskar er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0