ESC 2011

Förlåt för dålig update. Ibland är jag bara så dålig!
Hoppas allt är bra med er iallafall. Jag mår bra!
Igår var det pepp på det hela, min första kväll ute med vänner utan Hampus. Och Hampus var hemma med Haley för första gången mer än 2 timmar. Och det gick bra!
Jag hade en toppen kväll igår, trots att det slutade skit, men det var underbart. Underbart att träffa de människor jag alltid umgicks med förr och som jag inte träffat alls sen jag blev gravid!
Det var unikt! Kan inte säga mer än så.
Åkte dit med Corre och allt var toppen! Grattis Rasmus!♥
Ja, vi kom hem. Sov, vaknade och idag var vi på hampus kusins konformation. Trevligt!
God mat och så också.
Haley uppförde sig fint i kyrkan, sjöng och dansade gjorde hon! Bättre det än att hon skriker.
Nu har vi sett ESC och Sverige la 1a väldigt väldigt länge, men sen van azerbajan eller vad de heter. Men ERIC vann för mig. Han är underbar och han hade bäst låt. Fel låt vann helt klart. Sovtime låt, typ.
Eric kom 3a, vilket är underbart! Han har gjort sverige en stor tjänst nu!
Han har gjort så att Sverige slipper kvala nästa år, och han uppträde sverige fantastiskt. Kan inte säga mer än så!
En unik kille! Söt och snygg, tjejernas dröm!♥
Hur som helst sitter jag och tittar lite One tree hill, Lina och Mela är också här. Men jag är lite osocial men det gör kanske inget, då alla glor på någon skit film och lina trycker pormaskar.
Ska lägga upp bilderna jag tog med lina häromdagen också.
fin kille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0