Haley Anna Cartoon Hawbring

Haley är nu 9 månader. 3 månader tills hon blir 1 år.
Det har verkligen gått super fort. Det kändes som igår allting hände. Men så är det inte!
Haley är en väldigt begåvad flicka. Hon har lärt sig snabbt och utvecklats snabbt på alla möjliga sätt.
Hon är frisk och pigg och det är jag så tacksam över!
Hon är nog världens snällaste och raraste unge.
Första veckan var hon vaken om nätterna, men det var ett band som höll på att stärkas upp då.
Det var skönt att veta att hon behövde mig, att det var jag som var hennes trygghet! Och det känns fortfarande så skönt idag när hon vaknar till lite nätt för att veta om vi är där. Det känns bra.
Efter att Haley blev 2 veckor gammal har hon sovit hela nätter, inte vaknat en enda gång efter det!
Och vem har sån lyx? Min bebis och gett mig absolut det bästa. Hon sover hela nätter, låter mig vara utvilad för att sedan göra hennes dag där på. Att få sova är guldvärt. Jag tänker på de stackars mammor som får sitta i timmar om nätterna för att deras barn sover om dagarna, det är synd! Men samtidigt är det en närhet.
Jag saknar det lite faktiskt. Även fast jag steg upp som ett vrak på nätterna de två första veckorna. Men idag när man får sova i lugn och ro så saknar man det. Men jag klagar absolut inte. Änglarna har sänt ner en dotter till mig, och det är jag tacksam över. Jag vet inte hur jag ska kunna gottgöra allt för henne. Alla gånger hon bara legat där och tittat på mig för att jag inte vaknat, men ändå inte sagt ett ljud, alla nätter jag fått sova ut ordentligt, alla gånger hon sagt "mamma" och fått mig att nästan falla!
Ja, hon är underbar. Hon skriker sällan och är oftast glad. Till och med när hon är sjuk är hon lugn! Hon skriker inte och är inte gnällig. Känns som jag fått ett barn från min beställning!
Jag älskar att ha spädbarn nu förtiden, Haley har fått mig att ändra tankarna helt. I början var jag osäker på om jag skulle klara av spädbarns perioden för att jag var rädd att de skrek jämt och ständigt. Men så är det ju faktiskt inte, eller Haley var/är iallafall inte sån.
Så nu hade jag kunnat skaffa yttligare 10 barn till. Haha, nej men ni förstår vad jag menar.
Nu ska jag avsluta detta inlägget för att lägga mig!
Men jag ger er nytagna bilder på min ängel!♥
lillan äter majsbågar.

Kommentarer
Postat av: malinberg [photography]

nä men vad söööt! :)

2011-05-12 @ 10:33:47
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/
Postat av: sofie

aww va söt! :)

2011-05-12 @ 10:46:29
URL: http://stallotur.blogg.se/
Postat av: Elin La fleur

Aww vad gullig hon är :)



Hon är rätt lik dig :)

2011-05-14 @ 08:52:16
URL: http://elin1998lafleur.devote.se
Postat av: Anna Maria

va fin hon är i barbapappadressen! fast det visste jag att hon skulle vara. hon är fin alltid!

2011-05-16 @ 23:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0