Haleys första tand/tänder!

Som sagt så har jag varit lite till och från bloggen. Och har nog missat att berätta den stora nyheten om Haley. Haley har fått sin första tand/tänder, jag trodde ju att man bara fick en tand först. Men hon har fått 4 tänder under samma period. Vilket är lite konstigt tycker jag! Eller det kanske är fullt normalt. Ja, vad vet jag?!
Detta är första gången för mig. Så jag har väl inte så mycket att komma med kanske..
Men hur som helst, hon har fått två tänder upp och två tänder nere. Och hon dreglar och biter överallt. Och hon råkade bita mig på mitt finger när jag gav henne mat. JÄVVVVVLAR, det känns som in i helvete!
Jag ville bara strypa någon. Men jag överlevde.
Men iallafall hennes tänder är mycket fina och stora. Ser lite konstigt ut nu. Inte vanligt att se henne emd tänder. Så det är en annorlunda syn. Men det är roligt, otrorligt roligt faktiskt.
Hade jag haft en bild att visa hade jag velat visa. Men jag har inte fått någon bild ännu. Hon vill inte ens öppna munnen för mig. Hon vägrar och trotsar imot för kung och fosterland. Men jag ska smygfota när hon sover så att ni får se. Hon är ubersöt i tänder..
Mitt lilla hjärta bara växer och växer!
-jag älskar dig gumman min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0