Haleys rädsla

Min lilla tös må vara stor, stabil, grym, kaxig, trotsig och allt vad man kan tänka sig. Men även hon har en rädsla! Och det är dammsugaren! Hon är jätte rädd för dammsugaren, och skriker så fort jag börjar att dammsuga, och ibörjan fattade jag ingenting. Men efter ett tag fattade jag vad det var. Hon försökte alltid fly ifrån mig när jag hade dammsugaren i närheten av mig.
Denna rädsla har faktiskt vår hund Teddy också. Lite lika är de allt!
Men förmodligen kommer detta att försvinna från Haley med åldern. När hon blir större ska där nog inte vara några större problem. Hon kommer bli en riktigt cooling då!(;
Eller kanske inte. Inte vet jag!
Hade ni några rädslor när ni var mindre eller har ni barn som är rädda för något speciellt?
Sådan här dammsugaren skulle vi haft, då hade man ju inte
kunnat vara rädd för den;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0