Jag älskar min bästa dotter♥

.. jag brukar inte skriva det så mycket. Anledning är för att jag inte tycker att det spelar någon roll. Att jag skriver det här på bloggen eller på Facebook om hur mycket jag älskar min dotter. Det viktigaste är att jag visar henne det och att hon vet om det! Men ibland känns det också så bra att skriva om mina känslor för henne. Så att jag kan återvända i framtiden och läsa om det.

Jag trodde aldrig att man kunde älska någon så mycket, men jag har fått det bekräftat att man kan älska någon mer än sig själv. Mamma har alltid sagt "-älska aldrig någon annan mer än du älskar dig själv". Det är ju sant, man älskar sig själv mer än man älskar någon annan. Trots att jag och Hampus är ihop och varit det länge, älskar jag ändå mig själv mer än jag älskar honom. Men med Haley är det inte alls detsamma. Hon har tagit över allt! Jag älskar henne med hela mitt hjärta, med hela min kropp och själ. Hon är den enda anledningen till att jag orkar med varje dag.
Varje natt jag går och lägger mig är för henne, varje morgon jag vaknar är för henne för att jag vet att jag väntar mig något fint när jag vaknar, varje andetag är för henne, allt jag gör, gör jag för henne. Jag vill vara en bra mamma åt henne, jag vill vara den hon vill att jag ska vara. Jag vill vara den mamma som jag själv inte fick.
Jag kommer göra allt för att vi ska komma överens, för att vi ska kunna umgås så mycket som möjligt, kommer ge allt för att vi ska ha en bra relation och kommer finnas där för henne i alla lägen för att hon ska veta att hon kan komma till mig oavsett vad. Jag kommer att vara den mamman som jag själv hade velat ha!
Jag kommer stötta henne i vått och torrt. Kommer ställa upp och finnas där för henne när hon ber om det eller när jag vet att hon behöver mig! Jag tänker kämpa för att hon ska må bra, för att hon ska få bra. Hon ska få det hon vill ha, inte när det gäller grejer.. Utan kärlek, trygghet, värme, ja allt det dära!
& den dagen hon får ett syskon kommer de att vara lika mycket värda. Haley kommer inte vara på andra plats aldrig! Jag kommer att älska henne lika mycket och kommer ge dem exakt lika mycket av precis allt!
Jag vet om att det finns föräldrar som är väldigt orättvisa. Och jag kommer aldrig att vara det!
Min mamma har fördelat allt jämt mellan oss 3 syskon, vi har alltid fått lika mycket. Ingen har fått mer än någon annan. Och det är en otroligt bra egenskap som jag fått efter min mamma. Därför blir jag förbannad på de föräldrar som ger ojämt till sina barn. HATAR DET BOKSTAVLIGT!
Det snackas alltid om åldern. Bara för att man är äldre ska man inte ha lika mycket, bara för att man har jobb ska man inte begära lika mycket!? Kom igen, det skiljer sig 4 år mellan mig och min syster, 6 år mellan mig och min bror, 10 år mellan min bror och min syster. Men mamma har aldrig gjort en big deal av åldern! Åldern är bara en siffra! Jag blir förbannad ofta när jag hör sånt jävla orättvisa. Jag blir riktigt lack. Och jag har en nära mig som behandlar sina ungar helt olika.. Och det är en sak jag aldrig kommer att få för mig. Det är skit dålig stil, och äckligt tycker jag. Håller mig mest borta från såna människor. Annars så kommer saker ut som inte borde egentligen!
Hur som helst, nu är jag klar med denna texten. Nu ska ni få bilder som lilla hjärtat ställde upp på nu precis!
världens sötaste flicka. Förresten så är det hennes favorit minn(:
glad mor & dotter.
en crazy dotter♥
hon älskar att äta upp mig när vi ska pussas♥
-jag älskar dig Haley♥

världens finaste..♥

lyckligare än någonsin? ser så ut!



Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: tack så jättemycket:)

2011-05-04 @ 16:55:14
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0