må bra kväll♥

Ikväll har jag varit på "må bra kväll" hos Pia, Hampus mamma. Hon hade ett alovera party. Och kvällens kategori var "må bra". Det är ju faktiskt väldigt viktigt att ta hand om sig själv. Vi fick smeta in en massa krämer i huvudet, så nu är mitt huvud lent och mjukt igen. Sen så fick vi hand massage och axel/nack massage. Hur underbart som helst! Sen har vi fikat och snackat. Jag köpte inget då Alovera inte är min grej, visst hade jag kunnat testa det. men det var så mycket nytt så jag ville inte chansa.
Det jag var mest inne på var smink, men jag har ju redan allt, och är nöjd med det jag använder. Sen krämer brukar jag inte använda. Jag gjorde det mycket förr, men min hud är rätt lätt att ta hand om. Behöver bara lite då och då. Sen är jag rätt slarvig med alla jäkla krämer. Så jag fick nöja mig med att vara där och nöja mig med allt jag fick veta och uppleva ikväll. Men jag gick ju inte hem helt handlös, utan vi fick ett läppsyl som tack. Och det var typ det enda jag var inne på att jag skulle ha, men i och med att vi fick vars ett så behövdes ju inte det.
Aja, nu är det BB och sen ska jag sova. Trött som ett svin idag! Men vi lär nog höras av med♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0