mammas smörgårstårta♥

Varit hemma hos mamma ikväll och käkat middag med henne och min bror. Och idag bjöd mamma på sin egen hemmagjorda smårgårstårta som smakar bättre än de man beställer! Jag är kär och sitter och äter den biten jag fick, medans hampus ska ha sin och lyxa med på jobbet imorgon.
Har missat BB, men hört vad de sagt och så. Har byggt på mina egna naglar, fy fan vilket jobb det är. Föredrar att dra till en riktigt nästa gång, men fy så nöjd jag blev med dessa.. Ni får en bild imorgon.
Ska äta upp nu, sen ska jag lägga mig efter jag tittat lite på tv.
Ni får lite bilder sen jag & Lina fotades!♥
jag börjar inse verkligheten och måste gå ner i vikt för mina ben och armar är feta!
fina lina(:
fina lina och haley♥
jag med tjocka ben!
fina familjen Hawbring♥
finns fler bilder. Men ni får inte se alla än! Ni får se några i taget. sen ska jag redigera vissa också. Och sen ska jag fixa en ny header också. som kommer att komma upp inom snarast!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0