MORSDAG♥

Hejsan söndag!♥
Fy vad jag är dålig på att blogga, det är ju skandal. Men det har varit en helg med massa roligheter så har inte haft tid att blogga direkt, och sen har det ju också varit min första helg som 18år. Vilket gjort allt mer spännande.
I fredags ville jag ut men det blev en lugn kväll istället med familjen. Var på Nova hela dagen, och det har jag ju berättat om. I Lördags skulle mamma ha Haley, för de skulle till Eslövs marknaden. Så då passade vi på att planera att vi skulle sticka ut någonstans. Väl planerat och gjort vid oss sitter vi och väntar på några stycken som sen bara hoppar av! Vilket gjorde mig fett irriterad då vi hade suttit och väntat på de i flera timmar och vi väntade på dem för att de sa att det skulle komma inom en timme. Ja, vilket förtroende man har. Men så är det när man umgås med vänner som håller på med skit, och föredrar det istället för att ha skoj. De tycker att det dem håller på med är "skoj" så vad ska man säga?
Hur som helst så satt vi här hemma, jag, corre och Lina. Ja, hampus med förstås.
Vi skulle till Breez, men corre är ju inte 18, så hon kunde inte komma in. Vi skulle först dra till helsingör, men som sagt så satt vi och vänta på helt onödiga människor!
Så vi bestämde oss så sent som att ta det nästa helg, då vi kanske kunde försöka få in corre och åka till Lund igår och bara ta det lugnt hemma hos Ponne. Var först på gräddhyllan och tog min första riktiga drink ute:) Det kändes nästan lite bra. Om jag får lov att säga det!
Idag fyller min älskade mamma år, 45 hela år blev hon idag. Och sen är det ju morsdag också.
Så hon fick en blomma av oss som morsdag present, sen så ska hon få en spahelg i Ystad med mig. Bara jag och mamma! Gud, jag älskar min mamma!♥
Så till alla mammor, GRATTIS PÅ MORSDAG!♥
denna tången fick jag av Hampus & Haley♥
en glad födelsedags tjej:D
en haley som leker i mormors vask.
min extremt fina tårta som mamma gjorde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0