onsdag snart slut..

Dagen idag har varit bra! Vi har inte gjort mycket, men vi har haft det mysigt tillsammans jag och min lilla Haley.
När Hampus kom hem så stack vi nästan direkt till eslöv för att storhandla, och sen hälsa på mamma också en stund! Min bror har varit hemma från skolan då han varit dålig. Och skulle vara hemma imorgon så jag och Hampe frågade honom om han ville vara här istället då jag är hemma själv. Alltid roligt med sällskap.
Så nu är han här, tillsammans med Teddy. Och jag har precis tittat på BB. Och nu sitter jag här och ska fixa en header till Anna. Jag undrar hur jag ska göra. Men jag löser det nock!
Förresten Haley har nr 5 i blöjor nu. Hon växer mitt lilla liv. Känns så konstigt att blöjorna bara är så stora när det kändes som att det var igår hon hade de där mini mini små blöjorna. Man hänger väl inte med helt enkelt!
Såg nu precis när jag loggat in på bloggen att någon hade skrivit ;"har din dotter nackellack, hon är inte ens ett år?"
Att människor aldrig kan ta hand om sitt eget istället. Jag vet att det kanske inte är bra med nackellack när det är så små. Men herregud, jorden går inte under. BVC sköterskan har sett Haley med nagellack förr och då sa hon ingenting. Hon sa dessutom att det var fint!
Hade det varit farligt så hade hon väl ändå sagt till mig?!
Haley har haft nagellack förr, så varför gapa nu?
Sen det är mitt barn, så länge jag tar hand om henne väl och bryr mig om henne så skadar väl inte lite nagellack. Och Haley är i den åldern hon är nyfiken på allt. Kvittar vad jag gör, hon ska vara där och se och titta jämt och ständigt. Därför målade jag hennes med. Och tro mig hon tog inte skada av det!
Som sagt hade det varit allvarligt hade BVC sköterskan sagt något till mig och då hade jag inte gjort det, såklart!
Nog snackat, jag ska fixa headern nu. Hörs sen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0