Saker att fixa..

Nu när jag är myndig så har jag mycket som jag måste fixa.
Typ banken, måste skaffa vanligt VISA kort, sen dosa till internet bank också. Sen måste jag fixa körkort, och sen fixa ett jobb. Måste skriva in Haley på dagis.
Men först av allt det som jag skrivit ner så är det banken och körkortet som är ett MÅSTE.
Allt det som jag skrev behöver man ju faktiskt inte vara myndig till. Men det är ju rätt bra om man är det!
Om ni frågar mig så känner jag mig inte sådär äldre, men det känns så jäkla bra! Fråga mig inte varför, men det gör det. Nu lever man ett friare liv. Tycker inte ni som också är 18 eller över det?
Eller det är bara jag som är glyttig?
På tal om annat så är jag riktigt kinkig idag. Eller nej, det är jag egentligen inte.
Utan jag har sjukt ont i ögat, på ögonlocken. Är svullen som in i helvete. Det är så ömt och gör så jäkla ont. Och sen har jag munsår i hela huvudet, och sen innan vi stack till mamma fick jag sjukt ont i magen och sen svanskotan och ryggraden så jag kröp ihopa i fosterställning och försökte bearbeta bort smärtan. Men inte ville den bort. Så bad hampus tappa upp vatten i badkaret till mig sen var det ner i det extremt varma vattnet och det hjälpte. Men jag frös och frös. Och ännu har det inte gått över, så jag spänner mig när jag går. Och hampus lyckas alltid smälla till mig på rumpan. Trots att jag säger att det gör ont! Men men, är man senil så är man:)
Nej, nu ska jag och Hampus spela Black Ops zombie, innan vi ska lägga oss för en skön natts sömn!
Imorgon ska hampus bege sig till jobbet igen efter 3 dagars hemma förra veckan. Och denna veckan jobbar han också bara 3 dagar(: Ledig torsdag & fredag! Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0