skit iphone

Min Iphone har klöddat sen igår kväll, och nu hjälpte Hampus mig äntligen. Och jag har fått återställa hela mobilen och börjat om på nytt. Min clubwolrd kommer inte att vara kvar nu säkert. Och nu måste jag lägga in allting på nytt! FAAAAAAAN! JÄVLA IPHONE JÄVEL!
Me snart är den klar, men då har jag fortfarande ingen musik. Får fixa det imorgon! Orkar inte göra det nu, klockan slår ett snart! Så ska faktiskt lägga mig så fort apparna är över på mobilen. Hoppas att det blir snart! Annars får jag krampar. Hampus gick precis och la sig. Han är trötter nu när klockan är så mö..
Han har all rätt att vara det min lilla älskling!♥
Han sliter varje dag för att få oss samlade till en familj! & ibland får jag skuldkänslor för att jag itne bidrar med något. Men en dag kommer jag också att kunna häjlpa till och det ska bli skönt då.
Nog snackat, ska se om mobilen är klar snart så att jag kan krypa ner bredvid min björn♥
Godnatt mina älskade läsare!♥


en bild på min från förra veckan.
& förresten min hårförlängning är av nu!
Mitt hår är kortare, men absolut inte mycket kortare. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0